Hívjon most

Dr. Cseke L. Csaba

INSUmed fogyókúra specialista

 

Rendelői helyszín:

1073 Budapest, Erzsébet körút 1-3.

 

Rendelés:

hétfőtől péntekig előre egyeztetett időpontokban

 

Rendelési időben hívható telefon:

+36 (1) 3213972

+36 (70) 942 8168

GYORS FOGYÓKÚRA
HA csak pár kiló a felesleg

A FEJEZETBEN ISMERTETETT DIÉTÁK AKKOR AJÁNLOTTAK, HA CSAK PÁR KILÓ SÚLYFELESLEGE VAN!

Fogyjunk gyorsan! Fogyjunk gyorsan?

Általánosan elfogadott álláspont, hogy tartós testsúlycsökkenés fokozatos, heti kb. 1 – 1 kg súlyfelesleg leadásával érhető el. Vagyis 6-8 hónap alatt a kiindulás testsúly megközelítőleg 10%-kal történő csökkenése hoz igazán maradandó eredményt. Általában azt szokták mondani, hogy az aktuális energia igényhez képest 500 kcal-val csökkentett kalória bevitellel lehet a fokozatos fogyást biztonsággal elérni.

 

Ha 2-3 hét alatt 5-15 kilót is lead, akkor nagy a veszélye, hogy a következő hetekben visszajönnek a kilók. Ez az úgynevezett jojó-effektus, ami annak köszönhető, hogy a hirtelen fogyás főként az izmokból történik, vagyis csökkenni fog a szervezet energiaigénye.

A következő 3 dologra figyeljen, ha gyors fogyókúrába kezd!

  • Kíméletes módszert válasszon
  • Igyon sok vizet
  • A siker után is figyeljen oda a táplálkozásra, válasszon egy az Ön számára betartható módszert.

Ha csak pár kiló súlyfeleslege van,  válasszon néhány napos gyümölcskúrát!

 Amennyiben gyorsan szeretne megszabadulni néhány kg-tól, a gyümölcskúrák segítenek. Az érzés hogy evett is meg nem is, a napokig vagy hetekig tartó kúrák során erősödik meg. De azt is vegye figyelembe, hogy hosszú távú egyoldalú étkezéseknél hiánybetegségek alakulhatnak ki.

 

Az almakúra során napi hat alma fogyasztható.

Az alma gazdag ásványi anyagokban és vitaminokban: kalciumot, foszfort, vasat, magnéziumot, nátriumot, káliumot nyomelemeket, béta-karotint, B komplex vitaminokat, C-vitamint tartalmaz. Igaz, ez utóbbi vitaminból kevesebb található benne, mint a citromban vagy a narancsban. A gyümölcs sejtfalában lévő pektin, vízben oldódva kocsonyás zselét alkot és elősegíti a jó emésztést. Fontos része a gyümölcsnek a héja és a cellulóz is, amelyek megtisztítják a beleket a lerakódott salakanyagoktól. A gyümölcs magas savtartalma pedig felgyorsítja a gyomor és a belek mozgását.

 

 

Az ananászdiéta napi 2-4 kg ananászból áll, kevés hús és hal fogyasztható.

Az ananász az egyik legrostosabbnak számító egzotikus gyümölcs, ami elősegíti az emésztést, ugyanakkor vitaminjaival, ásványi anyagaival és nyomelemeivel táplálja a szervezetünket. A diéta könnyen tartható, hiszen nem jár sok lemondással és nem kell merev szabályokat követnünk.

 

Az ananászban található bromélia enzim segíti a sav-lúg egyensúly helyreállítását, melynek hatására súlycsökkenés érhető el, az enzim elsősorban a fehérjeemésztést segíti elő, így a táplálékot szervezetünk jobban tudja hasznosítani. Hollywoodban is igen kedvelt diéta, a sztárok szinte falják az ananászt, és mellé csak fehérjét fogyasztanak.

 

A szőlőkúra során napi 3 kg szőlő ehető.

A szőlő teljes értékű táplálék. Akár esszük, akár a levét isszuk, élettani hatása rendkívül kedvező, ásványi anyagokban és gyümölcssavakban gazdag, így segíti a szervezet harmonikus működését. Igen nagy a vértisztító és az idegerősítő hatása, jó izomregeneráló, a bélbetegségeket is gyógyítja, fokozza az epe elválasztását, megakadályozza a vese- és a hólyagkövesedést. Reuma vagy májbetegségek esetén a fehér szőlő előnyös, hasmenés ellen a savanyú szőlőket ajánljuk.

 

 

Különösen sok B12 vitamint tartalmaz, miközben a fruktóz csak mérsékelten emeli a vércukrot. Gazdag folsavban, ami a vérképzésben fontos. Magas C-vitamin tartalma a méreganyagokat köti meg, fontos antioxidáns.

A vörös és a fekete szőlő gazdag bioflavonoidokban, ezek is antioxidáns hatásúak: a szabad gyököket megkötik, védelmet nyújtva a rák, a szívkoszorúér és a keringési rendszer betegségei ellen. A fürtök sok mangánt, káliumot és magnéziumot is tartalmaznak, a szőlő rostanyagai elősegítik az emésztést.

 

A diódiéta a dió mellett, a tejszín fogyasztását engedélyezi, energiában és zsiradékokban gazdag az étrend.

A dióbél energiával tölti fel a szervezetet, eltelít, magas fehérje-, zsír és rosttartalma miatt sokáig tart, mire felszívódik, így az éhségérzetet hosszan távol tudja tartani. És itt a lényeg. Bár magas a kalóriatartalma, de éppen ezért elég belőle pár szem, és máris jóllakottan érezzük magunkat, és sokáig távol marad az éhségérzetünk is. A dió nem csak fogyókúrázóknak ajánlott, hiszen rengeteg benne a kalcium, kálium, magnézium, foszfor, cink, mangán, réz, B1, B2, és E-vitamin. Dió diétát azonban csak télen érdemes tartani, mert nyáron a túlzott diófogyasztástól kipattoghat a bőrünk.

 

Omega-3 zsírsav tartalma csökkentheti a szívinfarktus veszélyét, ezen kívül hatásos lehet depresszió esetén is. A dióban lévő tápanyagok jótékonyan hatnak a daganatos betegségek megelőzésében.

INSUmed módszer II.

Hét nap alatt fokozatosan táplálkozzon. Kezdje gyümölccsel, majd jöhet a zöldség, a hús és a hal. A hetedik napon már egy pohár borral ünnepelheti az eredményt:

 

1. nap: 1 kiló gyümölcs
2. nap: 40 dkg gyümölcs és 60 dkg nyers zöldség

3. nap: 35 dkg gyümölcs, 25 dkg saláta, 40 dkg zöldség

4. nap: 35 dkg gyümölcs, 25 dkg saláta, 30 dkg zöldség, 2 db tojás

5. nap: 25 dkg gyümölcs, 30 dkg saláta, 30 dkg zöldség, 15 dkg szárnyas hús

6. nap: 10 dkg gyümölcs, 55 dkg zöldség, 35 dkg hal

7. nap: 25 dkg gyümölcs, 40 dkg zöldség, 30 dkg hús

A kéthetes gyorsfogyókúra

EZ A MÓDSZER CSAK RITKÁN JAVASOLT AZ ÚN. JO-JO EFFEKTUS MIATT.

 

Ha időben észbe kapunk, hogy a mérleg nyelve ismét pozitív irányba lendült ki elővehetjük a kéthetes gyorsfogyókúrát.

 

Egészséges fogyókúra, de fel kell kötni azt a bizonyost!

 

1.nap:

R.: Feketekávé cukor nélkül, 1 zsemle

E.: 1 szelet sült hús 200G 1 szelet kenyér, saláta olaj nélkül

V.: 1 szelet hús 200g, saláta olaj nélkül

 

2.nap:

R.: UGYANAZ

E.: Borsófőzelék, 1 szelet kenyér

V.: Ugyanaz, mint az ebéd, fele annyi mennyiségben

 

3. nap:

R.: UGYANAZ

E.: Spagetti ketchuppal

V.: 2 szelet torta

 

4.nap:

Egész nap gyümölcs

 

5. nap:

R: UGYANAZ

E..1 szelet főtt hús (200 G) saláta

V.:1 szelet főtt hús (200g), saláta

 

6. nap:

R.: UGYANAZ

E.: Burgonyafőzelék, 1 szelet kenyér, saláta

V.:Fél tányér főzelék

 

7. nap:

R: UGYANAZ

E.:Főtt tészta, pizzaszósz,

V. 2 kisebb szelet torta

 

8. nap:

Egész nap gyümölcs

Ivólé kúra

Ha meghallom ezt a szót: ivólé, akkor a gyerekkorom jut eszembe, amikor az óvodában és az iskolában, a napköziben, ebéd utáni folyadékként úgynevezett ivólét kaptunk. Ma is összeborzadva gondolok arra az ízvilágra. Savas, többnyire vízzel felhígított, ”gyümölcsléféle” volt némi cukorral ízesítve.

 

Köztudott, a gyerekek sokat isznak; mivel rengeteget mozognak, ezért nagy a folyadékigényük. Sok szülő tapasztalhatja, hogy gyermekük inkább inna, mint enne. Ennek ellenére, inkább nem ittam semmit, minthogy azt a löttyöt igyam. Úgyhogy amikor újból találkozom ezzel a szóval, hogy ivólé, előjönnek a régi ízek. Pedig az ivólé a ”wellness” és a természetgyógyászat mai terminológiájában egészen mást jelent.

 

Az orvosokkal együtt a megújult táplálkozások hívei egyaránt azt tanácsolják, hogy sok zöldséget és gyümölcsöt együnk, mert ezek az élelmiszerek nagyon sok betegséget előznek meg. A mai fogyasztó, ha egyet is ért ezekkel a gondolatokkal, a táplálkozásban megvalósítani már nem tudja. Hogy miért? Erre mindenki sokféle választ tud adni magának. Időhiány, beidegződött táplálkozási szokások stb. Pedig mindenkiben él a vágy, hogy karcsú, szép és egészséges legyen.

 

Tudjuk, hogy minél gyorsabban bontja le szervezetünk a táplálékot, annál könnyebben érhetjük el ezeket a vágyakat. Az ivólevekben lévő tápanyagok az enzimek segítségével felgyorsítják a táplálék lebontását, felszívódását. Mi a cél a táplálkozással? Azon túl, hogy élvezeti értékük miatt is szeretünk enni, energiát szeretnénk szervezetünkbe juttatni. De mely anyagok tartalmaznak energiát?

 

A szénhidrátok a nap energiáit tartalmazzák. Ezeket az energiákat használja fel szervezetünk, amikor a növényeket megemészti. Zsírokra, ásványi anyagokra, vitaminokra is szintén szüksége van szervezetünknek. Természetesen nem minden étel tartalmaz a szervezetünk számára értékes energiákat. Ilyenkor keletkeznek a szabad gyökök, amelyekről oly sok szó esik manapság.

 

Már az előbbiekből is kitűnik, hogy kémiáról beszélünk, a testünk kémiájáról. A szabad gyökök olyan kis molekulák, amelyek szabad elektronnal rendelkeznek és azért, hogy megtalálják elektronpárjukat, szervezetünk szöveteiben kutatnak. Barangolásaik során kárt tesznek a sejtjeink falában, újabb szabad gyököket hagyva maguk után. Ezeket a szabad gyököket csupán az antioxidánsok tudják megállítani avval, hogy kémiai kötésbe lépnek velük. Ismert antioxidáns a C, E vitamin szelén, és a béta-karotin.

INSumed fogyókúra: Gyorsan, egyszerűen lefogyni orvosi felügyelettel. Fogyókúra tartós eredménnyel, 10 éves szakmai tapasztalat Fogyókúrájához válasszon orvosilag felügyelt módszert!

TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSADÁS

Kérjen orvosi segítséget fogyásához

Telefon:  06-70 /942-8168

© 2015 Copyright orvosifogyokura.hu - Minden jog fenntartva.