GYAKORLATI TANÁCSOK

 

  • Reális célt tűzzünk ki magunk elé, s legyünk tisztában azzal, hogy a fogyókúra nagy türelmet igényel.
  • A diéta alappillérei: az ismeret, az akarat, a tápanyagtáblázat, a konyhatechnika és a mérleg.
  • Ne keserítse el, ha az első két hét után fogyása lelassul, hiszen a gyors fogyás a folyadékveszteség következménye.
  • Piaci bevásárlásainkat előre tervezzük meg, nehogy az áruk bősége és látványa elcsábítson!
  • A konyhában ne tartsunk nassolnivalókat!
  • Minden falatot jól rágjunk meg, kapkodás nélkül együnk!
  • A „széthúzott tálalás” titka: a tányér egészén szépen elrendezett étel pszichés segítséget ad fogyókúránkhoz.
  • Vendégségben lehetőleg könnyű ételeket, salátaféléket fogyasszunk, és kerüljük az édességeket!
  • Jót tesz, ha a vendégség előtt otthon már fogyasztunk energiaszegény, nagy rosttartalmú táplálékot, így kisebb lesz a „kísértés”.
  • Erősebb energia-beviteli korlátozás esetén tanácsos vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazó táplálék-kiegészítőket fogyasztanunk.
  • Ügyeljünk a rendszeres testmozgásra! Az eredményes fogyás alapfeltétele, hogy energiafelhasználásunk meghaladja energia-felvételünket.
  • Ha fogyókúránk sikeres, igyekezzünk életvitelünkkel és táplálkozásunkkal az elért eredményt megőrizni!

 

Még több azonnal használható fogyókúra tippért
iratkozzon fel HÍRLEVELÜNKRE